In gesprek (2)

Ik verliet u vorige week met de mededeling, dat ik al enige tijd een goed gesprek met Ziggo probeer aan te gaan inzake de verlenging van mijn proefabonnement op Eredvisie Live, maar dat ze daar niet echt heel goed luisteren. Sindsdien heb ik diverse nieuwe pogingen ondernomen en u raadt het reeds: erg veel nader zijn we al met al nog niet tot elkaar gekomen. De helpdesk blijft doodleuk melden, dat alle medewerkers in gesprek zijn en dat ik maar beter een andere keer kan terug bellen. Na vijf dagen heb ik het via de website geprobeerd. Als je daar je telefoonnummer intikt, word je onmiddellijk teruggebeld. En jawel, daar ging de bel: ik had iemand van Ziggo aan de praat!

Nou kunnen we zaken doen, zei ik enthousiast, maar helaas ook iets te voorbarig, want de mevrouw aan de andere kant van de lijn moest me doorverwijzen naar de helpdesk. Dat schoot dus ook niet erg op. Of ik kon het via de mail op de website proberen. Dat heb ik gedaan en ook daarop kreeg ik verrassend snel een berichtje terug. Ze hadden mijn verzoek ontvangen en zouden er op terug komen. Dat was op 31 oktober om 16 uur 37. Intussen is het 4 november en zondag speelt FC Twente om 14 uur 30 uur tegen AZ. Zal ik Louis van Gaal eens bellen? Volgens mij krijg je die eerder aan de telefoon dan dat hele circus van Ziggo. Gelukkig is de wedstrijd tegen Manchester City op TV Oost te volgen, maar wat mij betreft staat Ziggo voor: zeer intensief geduld geenszins overbodig.

Volgende week ongetwijfeld deel drie van deze soap.


Copyright Peter Bonder.

Kijk ook op www.twentesport.com.